עצות למטפלות

את מי את מזמינה לקליניקה שלך?

את מי את מזמינה אלייך לקליניקה?

כשאת יוצאת בפרסום של הקליניקה שלך, של הטיפולים שאת מציעה,

חשוב שתדעי אל מי את פונה.

ויותר מזה – חשוב שתקחי לתשומת לבך שהלקוחות שלך יוצרים איתך מערכת יחסים דרך הפרסומים שלך, דרך התגובות שלהם לפרסומים שלך.

הלקוחה העתידית שלך יושבת מול המחשב בבית או מול הסמרטפון בתור לרופא או בבית קפה

היא קראת את מה שכתבת ומגיבה לזה.

הרבה פעמים התגובה שלה בכלל לא תגיע אלייך. זו תהיה תגובה בתוכה.

תגובה פנימית למה שנגע בה.

 

לפעמים רק אחרי תקופה שהיא קוראת את מה שאת כותבת לה (וכן, בכתיבה שלך חשוב שתכתבי אליה ממש באופן אישי) היא תגיב גם בחוץ. גם מולך.

לפעמים זה יהיה בלייק או במשפט, לפעמים בהרמת טלפון, אבל לרוב זה לוקח זמן.

הלקוחות שלנו אוהבים להרגיש אותנו. הם בודקים אם אנחנו מתאימים להם,

הם יוצרים איתנו הרבה פעמים מערכת יחסים שמתנהלת בעיקר בתוכם לפני שהם פונים אלינו.

אז חלק ממה שאת עושה, כשאת כותבת ללקוחה האולימפית שלך,

זה ליצור איתה מערכת יחסים עוד לפני שבכלל נפגשתן.

את בונה עבורה את המיכל ואת התחושה שאת מבינה אותה, שאת איתה, עוד לפני שבכלל היא החליטה שהיא מרימה אלייך טלפון.

ככל שתהיי פתוח לראות שמה שאת עושה כשאת כותבת ומשווקת את הקליניקה שלך, זה בעצם לבנות את המיכל ללקוחה שלך, להתחיל ליצור איתה מערכת יחסים, עוד לפני שהגיעה, כך תוכלי להגיע אליה ולתת לה את התחושה הזו.

וכשהיא תגיע? יהיה לכן את הבסיס להתחיל את הטיפול.

אהבת? אפשר לשתף הלאה

דילוג לתוכן